Klantverhalen
Lees hoe onze snelgroeiende, innvatieve klanten hun medewerkers centraal stellen en laat je inspireren!
KLANTVERHAAL
Bij Treams hebben ze verstand van techniek én HR: een gouden combi
Bij CLAFIS Ingenieus zijn ze pas écht gelukkig als de ruim 400 medewerkers hun ambities en doelen optimaal kunnen waarmaken. En dus ontwikkelden ze een geheel eigen gesprekscyclus. Maar daarmee waren ze er nog niet…
KLANTVERHAAL
We hebben echt het gevoel dat we dit samen doen
Ikbenfrits.nl groeit hard. Om die beoogde groei in goede banen te leiden, is er een professionaliseringsslag van hun gesprekscyclus nodig. In Treams vonden ze de partner waarmee ze samen deze slag maken.
KLANTVERHAAL
Ontwikkeling en groei als een personal development journey
Bij CMC staan persoonlijke ontwikkeling en groei van medewerkers centraal. De verantwoordelijkheid hiervoor moet bij de medewerkers liggen. Hoe zij dit doen lees je in dit verhaal.
KLANTVERHAAL
Hoe de OKR-methode leidt tot meer focus, alignment en betrokkenheid bij WPS
Om medewerkers meer verantwoordelijkheid te geven, heeft WPS begin 2021 de OKR-methode geïmplementeerd. In dit artikel lees je de lessen en successen.


KLANTVERHAAL
Performance Management moet slim en simpel zijn
True stopte in 2018 rigoureus met cyclisch beoordelen. Iedere True-medewerker heeft sinds toen altijd en overal toegang tot zijn of haar doelen- en ontwikkelplan.
KLANTVERHAAL
Wonen Limburg wil talenten optimaal benutten
Wonen Limburg zet de komende jaren sterk in op talentontwikkeling van hun medewerkers. Het ‘ouderwetse’ denken in functies wordt vervangen door het ‘nieuwe’ denken in rollen.
KLANTVERHAAL
Swapfiets vindt oplossing bij het stellen van doelen en het creëren van een feedbackcultuur
Medewerkers van Swapfiets wilden meer inzicht in hun toekomstperspectief binnen Swapfiets. Nu worden er per kwartaal doelen gesteld die als leidraad dienen voor persoonlijke ontwikkeling
KLANTVERHAAL
In plaats van Excel-sheets wil BrandDeli werken naar een ontwikkeling die meer continu is.
In plaats van voorgaande Excel-sheet, met drie evaluatiemomenten per jaar, wilde BrandDeli we werken naar een ontwikkeling die meer continu is.